کدام محصول مایکروسافت سرفیس مناسب شماست؟ (بخش 3)گارانتی سرفیس پرو

کدام محصول مایکروسافت سرفیس مناسب شماست

کدام محصول مایکروسافت سرفیس مناسب شماست؟ (بخش 3)

بهترین محصولی برای کاربران حرفه ای مایکروسافت همراه با گارانتی سرفیس پرو

بهترین برای کاربران حرفه ای: Surface Book 2

 

 

گارانتی سرفیس پرو
گارانتی سرفیس پرو

غول سرفیس

این غول تبدیل شونده تنها دستگاه Surface است که از چیپ جداگانه گرافیک بهره می برد. این موضوع باعث می شود که دستگاه در اجرای همه چی از نرم افزارهایی مثل Adope Premiere گرفته تا SolidWorks سرعت بالاتر و عملکرد به مراتب بهتری داشته باشد. نمایشگر هم از کیبورد جدا می شود و شما می توانید از این محصول در حین فیلم  دیدن یا کار کردن با مدارک همراه با قلم به عنوان تبلت استفاده کنید. این محصول در بررسی های تخصصی توانسته امتیاز ۸ از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. گارانتی سرفیس پرو

محصولات

محصول Surface Book 2 در دو سایز ۱۳.۵ و ۱۵.۶ اینچ عرضه شده است و نزدیک ترین رقیب نسبت به سری محصولات مک بوک  پرو اپل محسوب می شود. به لطف استفاده از پردازنده های چهارهسته ای اینتل، کارت گرافیک دلخواه سری ۱۰ Nvidia که در کیبورد قرار گرفته است، شما یک کارایی بسیار قدرتمند از یک محصول قابل حمل دریافت خواهید کرد. مضاف بر این که دیگر مشخصه های محصولات سرفیس مثل Windows Hello، نمایشگر با رزولوشن بالا، کیبورد جذاب با نور پس زمینه، و ترک پد شیشه ای دلپذیر در این محصول هم قرار دارند.

دلیل

به این دلیل که Surface Book 2 در سالی که گذشت به روز نشد، می توانیم انتظار داشته باشیم این محصول با تخفیف های مناسبی به فروش برسد. گارانتی سرفیس پرو

سرفیس بوک

در حال حاضر سرفیس بوک ۲ با نمایشگر ۱۵ اینچ، پردازنده i7، کارت گرافیک Nvidia، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD با قیمت ۲٫۰۰۰ دلار در فروشگاه مایکروسافت یا آمازون به فروش می رسد.

 

اگر هم که دنبال یک محصول همه چی تمام می گردید، Microsoft Studio 2 قدرت و توانایی های بالاتری هم در اختیار دارد که البته این محصول لپ تاپ نیست.

 

هشدار

با وجود تمام امکانات و جذابیت هایی که سری محصولات Surface دارا هستند، این دستگاه ها از اشکالاتی هم برخوردارند که شاید روی لذت بردن شما از آنها تاثیر منفی بگذارند. اولین موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قلم جذاب سرفیس پن همراه با هیچ کدام از این محصولات به فروش نمی رسد و شما باید به صورت جدگانه خریداری کنید. سالها پیش زمانی که مایکروسافت سرفیس پرو و سرفیس بوک را معرفی کرد قلم را همراه با آنها هم عرضه کرد ولی دیگر این موضوع را ادامه نداد.

پورت

پورت های موجود در سرفیس ها یکی دیگر از مشکلات این محصولات هستند. در اکتبر ۲۰۱۹ مایکروسافت بالاخره پورت USB-C را به محصولات Surface Pro، Surface X و مدل لپ تاپ اضافه کرد ولی با این وجود از Thunderbolt 3 پشتیبانی نمی کند. شما می توانید از تبدیل های موجود استفاده کنید ولی به نهایت سرعت دست نخواهید یافت. گارانتی سرفیس پرو

پورت USB

با وجود استفاده از پورت های USB-C، مایکروسافت همچنان برای شارژ دستگاه ها از شارژرهای آهنربایی موسوم به Surface Connect استفاده می کند. نکته جالب این است که امکان شارژ دستگاه از طریق USB-C هم موجود است. احتمالا شما شارژرهای مگ سیف اپل را از خاطر نبرده باشید. فعلا مایکروسافت پیرو سیاست قدیمی این شرکت قدم برداشته (که البته چندان نکته منفی تلقی نمی شود) ولی اگر دنبال لپ تاپ تک پورته می گردید این محصول همچنان نیاز شما را برطرف نمی کند.

 

پیشنهاد: Microsoft Complete را بخرید 

اگر به فروشگاه های مایکروسافت دسترسی حضوری دارید، و البته به سختی گجت های خود را خریداری می کنید، به شما توصیه می کنیم حتما گارانتی Micorosft Complete را بخرید. با پرداخت حداقل ۱۴۹ دلار، شما می توانید پوشش گارانتی بهتر برای آسیب های فیزیکی احتمالی از مایکروسافت دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم صفحه مربوط به گارانتی Microsoft Complete را مطالعه کنید. گارانتی سرفیس پرو

تذکر

نکته آخر اینکه این محصولات آخرین بار در زمستان سال ۲۰۱۹ به روز شدند بنابراین الان وقت مناسبی برای خریداری یکی از Surfaceهای مایکروسافت است.

علی ابراهیم پور
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *