کدام محصول مایکروسافت بهترین سرفیس پرو مناسب شماست؟ (بخش 2)

کدام محصول مایکروسافت سرفیس مناسب شماست

کدام محصول مایکروسافت بهترین سرفیس پرو مناسب شماست؟ (بخش 2)

بهترین سرفیس پرو را بررسی می کنیم:

بهترین انتخاب ۲-در-۱: Surface Pro 7

 

بهترین سرفیس پرو
تعمیرات سرفیس

سرفیس کلاسیک

ظاهر کلاسیک سرفیس، با استند و کاور-کیبورد، همچنان بعد از این همه سال مجذوب کننده است. مایکروسافت با عرضه سرفیس پرو ۶ توانست فضای خالی بین تبلت و لپ تاپ را به خوبی پر کند.بهترین سرفیس پرو

کانفیگ

اصلا فرقی ندارد چه کانفیگی را انتخاب می کنید، تمام سری محصولات سرفیس پرو از نسل دهم چیپ های اینتل و یک نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچ با نسبت ابعاد ۳:۲ بهره می برند. همچنین این محصولات دارای پورت های USB-A، پورت آهنربایی شارژ، وب کم سازگار با Windows Hello، اسلات MicroSD برای اضافه کردن حافظه جانبی هستند. سرفیس پرو ۷ یک پورت مجزای USB-C هم اضافه تر در اختیار دارد که متاسفانه از Thunderbolt 3 پشتیبانی نمی کند.

 

اگر شما قصد خرید سرفیس پرو را دارید، باید بدانید حداقل ۱٫۱۹۹ دلار باید پرداخت کنید. بهترین سرفیس پرو

قیمت

قیمت سرفیس پرو ۷ با پردازنده i5، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD با قیمت ۱٫۱۹۹ دلار در فروشگاه های مایکروسافت یا آمازون به فروش می رسد.

 

البته که شما به کیبورد هم نیاز دارید. اگر شما قصد دارید تجربه کاربری کاملی از محصول یادشده داشته باشید باید ۱۲۹ دلار دیگر هم برای کیبورد کاور ساده یا ۱۵۹ دلار برای کیبورد کاور با ظاهری جذاب تر پرداخت کنید. دقت کنید این کیبورد به عنوان محصول جانبی فروش می رسد و همراه با سرفیس پرو عرضه نمی شود.

 

بهترین انتخاب برای دانش آموزان: Surface Go

 

بهترین سرفیس پرو
تعمیرات سرفیس

بصرفه ترین

مقرون به صرفه ترین و کوچک ترین عضو خانواده Surface، محصول ۱۰ اینچی Surface Go است. این دستگاه کوچک تر و به طور قابل ملاحظه ای ارزان تر از دیگر سرفیس های موجود است. اگر شما دنبال یک دستگاه ارزان و یا کوچک هستید، Surface Go آن محصولی است که باید خریداری کنید. با وجود اینکه در این محصول از چیپ های آهسته تر Intel استفاده شده، ولی بررسی ها نشان داده که استفاده از این دستگاه لذت بخش بوده و امتیاز ۷ از ۱۰ را دریافت کرده است.

 

به دلیل پشتیبانی بسیار خوب این محصول از قلم سرفیس و همچنین کاور کیبورد جداشدنی، Surface Go برای یادداشت نویسی و استفاده روزانه بسیار عالی است. شاید این محصول از نظر قدرت محاسباتی یا عمر باتری به خوبی iPad Pro نباشد، ولی Surface Go به لحاظ قیمت، گزینه بسیار مناسبی برای دانش آموزان و دانشجویان و یا هر کسی که نیازمند داشتن لپ تاپ جانبی است، محسوب می شود.بهترین سرفیس پرو

سرفیس 399  دلاری

این سرفیس ۳۹۹ دلاری شاید برای کسی که لپ تاپ یا دسکتاپ اصلی ندارد چندان مناسب نباشد. چرا که Surface Go به لحاظ ابعاد کوچکتر، از نظر فضای جانبی کم حافظه تر و به دلیل محدودیت در رم و پردازنده از سرعت کمتری در اجرای نرم افزارها برخوردار است. اگر می توانید ۵۴۹دلار هزینه کنید تا این محصول را با کانفیگ قدرتمندتری خریداری کنید. فراموش نکنید که همراه با Surface Go قلم یا کیبورد فروخته نمی شود و شما باید به صورت جداگانه آنها را خریداری کنید.

بهترین سرفیس پرو

محصول Surface Go با پردازنده پنتیوم 4415Y، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD در فروشگاه مایکروسافت یا آمازون به فروش می رسد.

علی ابراهیم پور
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *