تاچ ال سی دی آیفون 13 به همراه تعویض

نقد و بررسی اجمالی

تاچ ال سی دی آیفون 13 به همراه تعویض

برای اینکه در هنگام خرابی ال سی دی آیفون 13 بهترین تصمیم را گرفته و خیلی زود خرابی آن را تشخیص دهید، می بایست نکات و نشانه های خرابی این قطعه از قطعات آیفون را با شما در میان بگذاریم. در صورت مواجه با شرایط زیر، ال سی دی موبایل شما خراب شده و نیاز به تعمیر یا تعویض خواهد داشت:

  • اگر صفحه نمایش موبایل شما تار شده و دیگر وضوح قبلی را ندارد ممکن است بخاطر برخی ایرادهای نرم افزاری مختلف در آن باشد. در این صورت امکان تعمیر آن وجود خواهد داشت، در غیر این صورت باید برای تعویض آن اقدام کنید.
  • خراب شدن لمس گوشی شما نیز می تواند یکی دیگر از نشانه های بروز ایراد در این قطعه باشد.
  • هم چنین اگر بخشی از ال سی دی موبایل شما بنفش یا تیره شده و دیگر در آن بخش تصویری ظاهر نمی شود، شما با پدیده پیکسل مردگی در صفحه نمایش آیفون 13 خود روبرو هستید. چاره این خرابی نیز چیزی جز تعویض این قطعه نخواهد بود.
  • اگر صفحه نمایش شما ترک برداشته و یا به هر دلیل شکسته است، باز هم می بایست  برای تعویض آن اقدام کنید. البته اگر این شکستگی سطحی باشد، می توان تنها با تعویض گلس روی ال سی دی از پرداخت هزینه تعویض تاچ ال سی دی آیفون 13 فرار کرده و تنها گلس آن را تعویض کنید.

 

نکاتی برای استفاده بهینه از ال سی دی آیفون

برای اینکه کمتر با خرابی های ذکر شده در بند قبل روبرو شوید، شرایط زیر می تواند به شما کمک کند:

  • یکی از اصلی ترین دلایل خرابی این قطعه در موبایل های امروزی افتادن و شکستن آن است. استفاده از گلس محافظ و یا قاب با کیفیت بالا که می توانند به عنوان ضربه کیر عمل نمایند، از اصلی ترین اقدامات برای محافظت از این محصول خواهند بود.
  • هم چنین عدم استفاده از شارژرهای فیک و جعلی نیز کمک بزرگی به شما خواهد کرد.
  • دور نگه داشتن موبایل از آب را نیز باید به این موارد اضافه کنیم.

برچسب:
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاچ ال سی دی آیفون 13 به همراه تعویض”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی